سطح کراتینین من 3.9 است و سطح GFR 14 است باید نگران من است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 3.9 است و سطح GFR 14 است باید نگران من است

سطح کراتینین من 3.9 است و سطح GFR من است 14 باید به من مربوط می شود؟ در واقع، برای افراد مبتلا به کراتینین 3.9 و GFR 14 کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، به طوری که آنها باید توجه بالا به آن پرداخت.

سطح کراتینین 3.9 و GFR 14 آنچه بیمار بیماری کلیوی؟

اگر ما فقط ببینید سطح کراتینین، به نظر می رسد که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است. اما در واقع، اگر ما سطح GFR در نظر گرفته، این بیماری در حال حاضر باید در بیماری پیشرفته کلیه باشد. بنابراین بیمار با کراتینین 3.9 و GFR 14 آنها باید اقدامات در حال حاضر را، در غیر این صورت، زندگی خود را در معرض خطر باشد.

بیمار بیماری کلیوی پس از GFR خود باید چه کار کردن تا 14؟

همانطور که ما در بالا ذکر شد، آنها باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را. دیالیز ممکن است یک انتخاب برای آنها است، اما بهترین انتخاب نیست. از آنجا که، این نوع درمان می تواند از پیشرفت این بیماری جلوگیری نمی کند، آن را فقط می توانید انجام دهید بخش هایی از کار کلیه بنابراین تسکین برخی از علائم.

بنابراین در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، آن نوآوری از طب سنتی چینی است، با کمک این درمان، سطح کراتینین بالا را می توان کاهش داد و سطح GFR می تواند به تدریج بهبود یافته است. بنابراین بیمار با سطح کراتینین 3.9 و GFR 14 می تواند شانس یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز.

اگر شما بیمار بیماری های کلیوی با GFR 14 یا حتی پایین تر هستند، شما باید اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را از بدتر کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: